Tagasi

Zapatose soovitused toodete tagastamiseks:

Kui olete otsustanud ostetud toote tagastada, võtke arvesse järgmisi aspekte:

  •  Tagastamisõiguse kasutamiseks soovitame toote tagastada sellises seisukorras, nagu te selle saite: originaalpakendis (karp või kott), tervete siltide ja kaasas olnud dokumentidega, ilma et peaksite midagi segama. viisil ja pakkima vastav pakend (paberisse või nailonisse) enne selle kullerile üleandmist.
  •  Samuti on tagastussoovist keeldumise vältimiseks soovitatav vältida juba kasutatud või kahjustatud toodete tagastamist, sest sel juhul ei ole tagastustingimused täidetud ning sellega kaasneb edasi-tagasi kulleritasude tasumine.

Tagastatud toodete kontrollimine:

Kõiki tagastatud tooteid analüüsivad meie spetsialistid individuaalselt, üksikasjalikult ning kontrollimise protsess viiakse läbi valvekaamerate ees, et tagada Teie tagastustaotluse analüüsimisel maksimaalne läbipaistvus.

Tagastamiskulud:

Paki tagastamise meetodi valik on täielikult teie, nagu ka kulleri valik (Rumeenia Posti kaudu tagastamist ei aktsepteerita), kelle kaudu te paki saadate. Tagastatavate toodete saatmiskulud kannab täielikult klient, mitte zapatos.

Kui soovite paki tagastada meie kullerteenuste kaudu, teavitame teid protseduurist:

1. Helistage ettevõttele Urgent Cargus 021 9282 (tulemine provintsist), et taotleda paki järeletulemist.

2. Pakkige toode eraldi kotti nii, et kulleri awb ei kahjustaks tootekarpi

3. Täitke sellel lehel olev tagastusvorm

4. Kui kuller teie juurde jõuab, esitage järgmised tarneandmed:

Boutique MALL SRL

CTPARK Nord, Soseaua de Belt 5, Stefanestii de Jos, Bukarest Ilfov

021 555 9090

5. Oluline mainida: Saadetise tasumine saajale!

Tagastamismaks on 2.90 euro ja see arvatakse maha tagastatavast summast.

Kui te ei soovi tagastamist meie kullerfirma kaudu, saatke oma pakk mõne teise kullerfirma kaudu."

Tähtis: Zapatos ei võta vastu sularahaga saadetud pakke.

Toote väärtuse tagastamine:

Toote ostuhinna tagastamise teeb Zapatos, 14 päeva jooksul, kasutades ühte järgmistest valikutest.

 pangaülekanne: Boutique Malli kontolt Teie kontole;
 raha tagastamine kaardile, millega tasuti (ainult kaardiga tasutud tellimuste puhul);

Põhjused, miks Zapatos keeldub tooteid tagastamast:

  •  originaalpakendi (kast või kott) füüsiline kahjustus või otse sellele teibi pealekandmine kliendi või kulleri (kui viimane on sunnitud sisu pitseerima) nõuetekohase (paberist või nailonist) pakendi puudumisest paki kohta, kui saatja seda ei tee);
  •  toote kahjustus või määrdumine ebaõigest pakendist ja originaalpakendi eelnevast kahjustamisest;
  •  kulumisjälgede või sobimatu lõhnaga toodete kasutamine ja saatmine.
  •  tagastusnõue saadetud 14 päeva pärast paki kättesaamist

Tähtis!


zapatos.ee võtab endale õiguse keelduda valesti pakitud pakkide hüvitamisest.

Tagastatavad tooted peavad olema samas seisukorras kui kättesaamisel: kahjustusteta, defektideta (v.a. olukord, kus klient teatas vea olemasolust zapatos.ee esindajatele). Kõik tagastatavad pakid peavad olema samas seisukorras, milles need saadeti, originaalpakendis, kahjustamata, ilma kleepunud karpideta.

Tagastusvorm: