Kui olete otsustanud ostetud toote tagastada, võtke arvesse järgmisi aspekte:
Kõiki tagastatud tooteid analüüsivad meie spetsialistid individuaalselt, üksikasjalikult ning kontrollimise protsess viiakse läbi valvekaamerate ees, et tagada Teie tagastustaotluse analüüsimisel maksimaalne läbipaistvus.
Paki tagastamise meetodi valik on täielikult teie, nagu ka kulleri valik (Rumeenia Posti kaudu tagastamist ei aktsepteerita), kelle kaudu te paki saadate. Tagastatavate toodete saatmiskulud kannab täielikult klient, mitte zapatos.
Kui soovite paki tagastada meie kullerteenuste kaudu, teavitame teid protseduurist:
1. Helistage ettevõttele Urgent Cargus 021 9282 (tulemine provintsist), et taotleda paki järeletulemist.
2. Pakkige toode eraldi kotti nii, et kulleri awb ei kahjustaks tootekarpi
3. Täitke sellel lehel olev tagastusvorm
4. Kui kuller teie juurde jõuab, esitage järgmised tarneandmed:
Boutique MALL SRL
CTPARK Nord, Soseaua de Belt 5, Stefanestii de Jos, Bukarest Ilfov
021 555 9090
5. Oluline mainida: Saadetise tasumine saajale!
Tagastamismaks on 2.90 euro ja see arvatakse maha tagastatavast summast.
Kui te ei soovi tagastamist meie kullerfirma kaudu, saatke oma pakk mõne teise kullerfirma kaudu."
Tähtis: Zapatos ei võta vastu sularahaga saadetud pakke.
Toote ostuhinna tagastamise teeb Zapatos, 14 päeva jooksul, kasutades ühte järgmistest valikutest.
pangaülekanne: Boutique Malli kontolt Teie kontole;
raha tagastamine kaardile, millega tasuti (ainult kaardiga tasutud tellimuste puhul);
Tähtis!
zapatos.ee võtab endale õiguse keelduda valesti pakitud pakkide hüvitamisest.
Tagastatavad tooted peavad olema samas seisukorras kui kättesaamisel: kahjustusteta, defektideta (v.a. olukord, kus klient teatas vea olemasolust zapatos.ee esindajatele). Kõik tagastatavad pakid peavad olema samas seisukorras, milles need saadeti, originaalpakendis, kahjustamata, ilma kleepunud karpideta.